Klacht: Youfone !!! Goedkoop is echt Duurkoop

op 10 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

In februari 2012 de fout gemaakt om over te gaan naar de meest slechte telefoon provider van Nederland of misschien wel Europa. YOUFONE
De rekening van Februari klopte niet ! Te hoog De rekening van Maart klopte niet ! Te hoog. De rekening van April klopte niet ! Te hoog. De Rekening van Mei klopte niet ! Te hoog , en om het nog gekker te maken staat er op de rekening van Mei een telefoon nummer toegevoegd dat helemaal niet van mij is.
Natuurlijk als consument diverse malen gebeld en vele malen gemaild met Youfone. Resultaat: vele beloftes en geen daden Ik heb de laatste factuur maar gestorneerd en EXCACT het juiste bedrag direct overgemaakt, maar ook dit dringt waarschijnlijk niet door tot deze rekenwonders.
Het is ook niet zo gek dat het niet doordringt tot de klantenservice, als je deze belt kun je amper jezelf verstaan, laat staan dat zij mij kunnen verstaan . De klantenservice is waarschijnlijk gevestigd in een bezemkast het klinkt in ieder geval als een kippenhok met al dat gekakel.
Inmiddels is mijn nummer afgesloten door deze (p)rov(id)er) ik zie dit als een eenzijdige beëindiging van het contract. Ik heb immers aan alle verplichtingen voldaan en betaald tot op de laatste cent.
Ga nu maar weer naar een echte provider, betaal waarschijnlijk wel wat meer per maand, maar dan is het ook wel goed. Ook nu blijkt weer GOEDKOOP is DUURKOOP.

Excuus

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door seatinfo