Klacht: Youfone doet aanvraag met urgentie verzoek wederom weer verkeerd!!!!!!!!!!!!!!!

Bert op 17 februari 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nu voor de 3e keer de aanvraag van Youfone met nummerbehoud wederonm weer verkeerd aangevraagd en weer een maand verschoven tot overnamen met urgentie voor beide abonnementen.

Youfone zegt dit goed te doen en verschuift dit naar oude Provider BEN. Ik heb nu het bewijs dat YOUFONE de fout maakt. Zie het chatbericht van BEN van hedenmorgen :

Misschien een zeer rare vraag, maar kan jij mij hun verzoek tot nummerbehoud toezenden?
om 9:32, Feb 17:
Ik kan dat niet toezenden, ik kan wel even de regels voor je kopieren zodat zichtbaar is wat wij terug zagen van hen.
om 9:32, Feb 17:

Response code
Uitzondering

Uitzondering tekst
om 9:33, Feb 17:
Uitzondering en uitzondering tekst kwamen dus in het verzoek van 03-02 leeg bij ons aan.
om 9:33, Feb 17:
Vandaar dat er een opzegtermijn aan was verbonden.

ER IS NU VOOR DE 3E KEER EEN FOUTIEVE AANVRAAG GEDAAN DOOR YOUFONE. HOE MOEILIJK IS DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YOUFONE DOE DE AANVRAAG NU EENS GOED DAN KAN IK MIJN TELEFOONS GAAN GEBRUIKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALS MEN DE AANVRAAG EENS GOED DOET DAN BEN IK OVER 5 DAGEN WEER BEREIKBAAR

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 18 februari 2021 om 10:03 geantwoord

Bert

Heeft op 18 februari 2021 om 11:18 geantwoord

Er om heen draaien dat YOUFONE de velden niet goed invult en de fout dan verschuiven naar BEN, tevens dat het misschien niet goed aankomt bij BEN????? rara

Alle klachten die gemeld zijn door Bert