Klacht: Youfone blokkeerd mijn simkaart dagelijks

op 29 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon wordt dagelijks geblokkeerd, na activatie van een nieuwe simkaart. Op mijn youfone blijft de status ook op “wordt geblokkeerd’ staan. Dit duurt nu al 14dagen en ik ben het zo onderhand …….., dat er van jullie kant geen actie ondernomen wordt, bij bijna dagelijks contact!.

Gewenste Oplossing:

Mijn simkaart weer gangbaar maken, zodat ik weer kan bellen en gebeld worden

Heeft op 29 januari 2014 om 14:07 geantwoord

Deze "oplossing", bieden ze al 14 dagen aan zonder resultaat, in mijn ogen is dit dus geen oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 29 januari 2014 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Doorgezet naar de technische afdeling, klant ontvangt een email zodra wij meer weten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door poorti