Klacht: Youfone amateursbedrijfje

op 13 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Alle chaos is compleet na 1 verkeerde facuur van youfone gebeld met de niet altijd even aardige klantenservice, waar mij beterschap wordt beloofd. Inmiddels heb ik bijna 200 euro gestorneerd, waarna ik mailtjes krijg over het openstaan van een betaling. Echter zou er volgens 3! Verschillende dames bij de klatenservice contact gelegd worden met een andere afdeling over het opmaken van een juiste correcte rekening. Tot op heden is dit nog niet gebeurt. Inmiddels ben ik zelfs AFGESLOTEN!!! Wat een grap! Ik ben nu genoodzaakt via mijn ouders het 1200 nummer te bellen ok mijn nummer te activeren. Ik ga elke cent aan onkosten terughalen, niet omdat ik t nodig heb, maar ik wordt niet goed van bedrijven die iets toezeggen en later niets doen. Ik ben er klaar mee! Notabene door een fout van het bedrijf zelf ben ik de zak. Bij vadafone of tmobile maak je dit niet mee als je t mij vraagt.

Tegemoetkoming onkosten bellen naar klantenservice.
Daarnaast wil ik dat het probleem deze week nog opgelost is, zo niet neem ik desnoods een advocaat in de hand om deze \'overeenkomst\' te ontbinden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 14 januari 2014 om 09:34 geantwoord

Excuses aangeboden, blokkade is reeds verwijderd. De openstaande post wordt zsm aangepast.

Alle klachten die gemeld zijn door MMJT1991