Klacht: waardeloze bedrijf4990949977

op 05 mei 2020 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Heden 05-05-2020

heb op 10-04-2020 een smart horloge besteld,deze binnen 3 dagen was deze binnen gekomen ( niet vragen hoe) toen ik de horloge uit de verpakking haalde,bleek het toch niet te zijn,wat ik ervan verwachte( kon er niet mee internetten) deze optie zat er ook niet op,maar wel met deze optie besteld.

Heb meerdere malen contract gehad via mail als telefonische onderhoud,en men kreeg een neerbuigend antwoord ( geen professionele houding) in de algemene voorwaarden staat vermeld,als men het artikel nummer nummer naar hun mailde,zou men een link krijgen om de horloge op goedkoper manier te kunnen retourneren.

Stuur een mail met als onderwerp retour aanvraag ‘uw ordernummer’
naar [email protected] U ontvangt een persoonlijke link waarmee u
goedkoper, sneller en gemakkelijker kunt retourneren, het retour adres
word automatisch aangegeven.

Dit 2 keer gedaan en ben nu nog aan het wachten,op een mail voor retourneren label,dit nu bijna 3 weken terug.

Meerdere malen hiervoor gebeld gehad,geen respons,meerdere malen gemaild gehad,geen respons.

Wat een onprofessionele houding heeft de organisatie,en nalatig als ingebrekestelling in eigen algemene voorwaarden.

haar werk doen,en de retour label versturen,zoals ook staat vermeld in de algemene voorwaarden,walgelijk bedrijf.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van berg