Klacht: XX Hub “kosten derden”

op 29 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kreeg 2 juli ’17 ineens een SMS-bericht dat ik gebruik maakte van abonnement XX Hub. Ik heb me absoluut nergens voor aangemeld, ik gebruik geen enkele dienst via mijn telefoon. Op 6 juli ’17 gebeld met klantenservice en dit voorgelegd. Volgens de medewerkster, die het intern na heeft gevraagd, hoefde ik me nergens zorgen over te maken omdat dit te maken zou hebben met gebruik mobiel buiten de EU. En ik ben niet buiten de EU geweest. Vervolgens kreeg ik op 7 juli ’17 weer een SMS bericht dat “mijn” XX Hub abonnement verlengd was. Vervolgens mijn factuuroverzicht bij Vodafone ingezien, en zag daar een post Bedrag buiten bundel van € 16,43! Ik heb toen gelijk via MyVodafone een e-mail gestuurd met daarin alle gegevens incl screenshot van mijn SMS’en die hierover gingen. Tot op vandaag 29 juli ’17 geen enkele bericht of reactie van Vodafone. En nu zag ik dat er bij de incasso van mijn maandelijkse abonnementsbedrag ook een bedrag van € 9,99 Kosten derden is afgeschreven. Dat moet te maken hebben met voornoemd abonnement waar ik mij nooit voor heb aangemeld. Schandalig! Ik heb de incasso dan ook direct laten storneren, en wederom een bericht via MyVodafone verstuurd met nogmaals het hele verhaal incl screenshots. Zo ga je toch niet met klanten om??

1. Een fatsoenlijke en tijdige reactie op mijn via MyVodafone gestelde vragen;
2. Een creditering van de Kosten derden. Ik heb mij absoluut nergens voor aangemeld. Ik ben niet de eerste de beste no-no die overal maar op klikt, maar ben mij zeer bewust van de risico's van het gebruik van mijn mobiel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WveVodafone