Klacht: XMSNET News server

Bogey op 21 januari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
Op 25 of 26 december 2012 heb ik mij aangemeld voor de news server van XMS. Tot op heden is er nog niets aangedaan. Ik heb al diverse malen gebeld. ALTIJD hoor je het bandje dat het erg druk is, staat waarschijnlijk standaard aan!!! Dan wordt er opgenomen en krijg je een medewerker aan de lijn die mij dan vertelt dat ik nog even geduld moet hebben er wordt aan gewerkt.

Afgelopen zaterdag kreeg ik een brief met vermelding dat mijn woning is aangesloten op het glasvezelnetwerk. Ik ben al abonnee sinds 2009. In december heb ik ook een aantal e-mailberichten gestuurd voor een ander probleem hier heb ik nooit antwoord op gekregen wel een bedankje voor de e-mailberichten. Gelukkig is dat probleem op een andere manier opgelost.

Hopelijk kunt u mij helpen.

Met vriendelijke groet,
Netty Huisman, Pandastraat 15, 6531 VC Nijmegen.
E: [email protected] M: 06 27000626

Gewenste Oplossing:

Als ik de news server van XMS kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 21 januari 2013 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Huisman,

Wij begrijpen dat u op de XS newsverbinding zit te wachten. Dit probleem is bekend. Zodra het is opgelost, nemen wij contact met u op. Wij hopen dat het nu snel wordt verholpen.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Beste mevrouw Huisman, Wij begrijpen dat u op de XS newsverbinding zit te wachten. Dit probleem is bekend. Zodra het is opgelost, nemen wij contact met u op. Wij hopen dat het nu snel wordt verholpen. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare ZIE BOVENSTAAND ANTWOORD DUS MIJN PROBLEEM IS NOG NIET OPGELOST. Met vr. groet, Netty Huisman

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Tot nu toe niets aan gedaan. Heeft misschien met de overname naar KPN te maken!!! Maar ook met KPN heb ik geen goede ervaring.

Alle klachten die gemeld zijn door