Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Op 25 of 26 december 2012 heb ik mij aangemeld voor de news server van XMS. Tot op heden is er nog niets aangedaan. Ik heb al diverse malen gebeld. ALTIJD hoor je het bandje dat het erg druk is, staat waarschijnlijk standaard aan!!! Dan wordt er opgenomen en krijg je een medewerker aan de lijn die mij dan vertelt dat ik nog even geduld moet hebben er wordt aan gewerkt.
Afgelopen zaterdag kreeg ik een brief met vermelding dat mijn woning is aangesloten op het glasvezelnetwerk. Ik ben al abonnee sinds 2009. In december heb ik ook een aantal e-mailberichten gestuurd voor een ander probleem hier heb ik nooit antwoord op gekregen wel een bedankje voor de e-mailberichten. Gelukkig is dat probleem op een andere manier opgelost.
Hopelijk kunt u mij helpen.
Met vriendelijke groet,
Netty Huisman, Pandastraat 15, 6531 VC Nijmegen.
E: [email protected] M: 06 27000626
Gewenste Oplossing:
Als ik de news server van XMS kan gebruiken
