Klacht: Xms

Fireman12 op 18 januari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Mijn vorigeklacht is niet opgelost. Xms heeft het abonnement te vroeg in laten gaan. Zij gaven telefonische toe dat dit een fout van hun was. Ze kunnen zelf in hun eigenboekhouding zien dat op het overstapformulier staat dat het abonnement op 1 augustus in gaat. Ik heb hoef niet benadeelt te worden door fouten die gemaakt worden bij xms.

Bijlage:
Ik heb de mail bewaard waarin xms aangeeft het overstap formulier ontvangen te hebben.Hier staat Hierin is ook duidelijk te lezen dat mijn aansluiting niet volledig actief was in juni. Dat lijkt mij ook wel een rede dat xms het niet bij het juiste ein heeft.

Mvg Wouter Dekker

Graag het geld terug van de maand augustus en setember.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

XMSNET

Heeft op 18 januari 2013 om 11:25 geantwoord

Beste meneer Dekker,

U heeft gelijk. Ik zie dat u op tijd het uitgesteld aansluiten had doorgegeven. Onze excuses dat dit niet goed is verwerkt. Wij zullen de te veel betaalde kosten crediteren op de factuur van februari.

Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door