Klacht: wijziging abonnement

richard1974 op 01 februari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Onlangs hebben wij een HD televisie aangeschaft, vandaar dat wij ons abonnement (analoge tv en radio) wilden overzetten naar interactieve radio en tv. Dit verzoek dienden wij 7 januari jl. telefonisch in.
Vervolgens gebeurde er NIKS, want er bleek iets fout gegaan…
We moesten dit verzoek nog een keer indienden, maar dan via de mail en inc. ingescande handtekening. Dit deden we 14 januari jl. en ontvingen een leesbevestiging. Alles zou binnen 10 werkdagen in orde zijn (ook de settopbox twv 99 euro).
We zijn onderhand bijna een maand verder…… en er gebeurt tot op heden HELEMAAL NIKS….
We hebben inmiddels tig keer met XMS gebeld (minutenlang…20/25??? in de wacht…. en heb je eindelijk iemand aan de lijn, dan gebeurt er nog vrij weinig, lijkt wel gebakken lucht).
Is het dan ZO moeilijk om ons tv-abonnement om te zetten naar interactieve TV??????

Update 8 februari:
Gisteren, 7 februari hebben wij de settopbox mogen ontvangen en zal binnen een week door een derde aangelegd worden.
Wij zijn erg blij dat deze klacht geholpen heeft om eindelijk (na een maand!!!) ons abonnement om te zetten.
Ik moet er WEL bij zeggen: we hebben voor dit akkefietje NOOIT problemen gehad bij XMS. Dat mag ook wel eens gezegd worden!
Wat ik persoonlijk een beetje jammer vind, is het feit dat je EERST een klacht moet plaatsen om iets voor elkaar te krijgen… Op zich zou de klantenservice dit voor moeten zijn. Als de klantenservice geen uitkomst biedt, gaat de consument \\\”googlen\\\” op internet en komt zo in een wir-war van negativiteit terecht. Tevreden klanten uiten zich niet zo vaak, vandaar dat je alleen maar negatieve onderwerpen leest over XMS.
Nu heb ik zoiets van stel bijv. ik ga verhuizen. Dan hou ik m\\\’n hart vast, want dat zal nooit goed gaan…. ipv met de klantenservice te bellen, zou ik dus beter bij voorbaat een klacht kunnen plaatsen, want dat geeft wel het gewenste resultaat. Zonde!
Want een \\\”goede\\\” klantenservice die een hoop voor elkaar krijgt in het bedrijf zorgt voor een tevreden klant!
Nu ben ik een tevreden klant, nadat ik een klacht heb geplaatst op klacht.nl…

Ons huidig analoog tv abonnement ZSM omzetten naar interactieve radio en televisie en snel opsturen settopbox!!!!!

Update 8 februari:
Wat ik persoonlijk een beetje jammer vind, is het feit dat je EERST een klacht moet plaatsen om iets voor elkaar te krijgen... Op zich zou de klantenservice dit voor moeten zijn. Als de klantenservice geen uitkomst biedt, gaat de consument \\\\\\\"googlen\\\\\\\" op internet en komt zo in een wir-war van negativiteit terecht. Tevreden klanten uiten zich niet zo vaak, vandaar dat je alleen maar negatieve onderwerpen leest over XMS.
Nu heb ik zoiets van stel bijv. ik ga verhuizen. Dan hou ik m\\\\\\\'n hart vast, want dat zal nooit goed gaan.... ipv met de klantenservice te bellen, zou ik dus beter bij voorbaat een klacht kunnen plaatsen, want dat geeft wel het gewenste resultaat. Zonde!
Want een \\\\\\\"goede\\\\\\\" klantenservice die een hoop voor elkaar krijgt in het bedrijf zorgt voor een tevreden klant!
Nu ben ik een tevreden klant, nadat ik een klacht heb geplaatst op klacht.nl...

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 05 februari 2013 om 15:14 geantwoord

Beste meneer Van den Heuvel,

U wacht al enige tijd op de settopbox. Onze excuses dat u deze tot op heden nog niet heeft ontvangen. Wij sturen deze zo snel mogelijk naar u toe.

Sophie
XMS Webcare

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door