Mijn Klacht:
Sinds begin oktober hebben wij ons XMS-pakket uitgebreid met tv. De bedoeling is dat dit zowel digitaal als analoog werkt, maar bij ons werkt analoog dus niet. Het betreffende ledje op het modem brand rood.
Al die tijd vraag ik XMS dit werkend te maken, maar er zit geen schot in. Ja, de week voor kerst stond er een monteur onaangekondigd voor een gesloten deur, en een week later zouden ze aangekondigd komen, maar toe belden ze op het laatste moment af vanwege een grote storing. Dat kan gebeuren natuurlijk, maar een nieuwe afspraak maken gebeurt maar niet. Wel is er toen toegezegd in de wijkcentrale e.e.a. te controleren en als het de volgende dag niet werkte moest ik het laten weten. Dat heb ik gedaan, maar het aanbod dat er direct een monteur langs zou komen moest ik afslaan, om de eenvoudige reden dat ik aan het werk was en niet thuis werk.
Natuurlijk heb ik weer verschillende malen gebeld naar XMS, maar ik wordt nogal moedeloos van het ‘momenteel is het drukker dan normaal, wij adviseren u later opnieuw te proberen’ dat ik de afgelopen weken steeds te horen krijg. De paar keer dat ik heb gewacht hebben mij inmiddels dik 15 euro gekost, doordat een 088-nummer bij mijn mobiele provider buiten de bundel blijkt te vallen…
Toen ik na 2.5 maanden een klacht op deze site had geplaatst leek er iets te gebeuren. Er werd contact opgenomen en ik kreeg een beetje korting omdat een deel van de dienst biedt werd geleverd. Er zou naar een oplossing worden gezocht.
En toen werd het na een maand weer akelig stil. En dat duurt nu al maanden…
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik zien dat er een monteur op afspraak bij ons langs kwam en het analoge signaal werkend maakte.
