Klacht: Wacht al half jaar op monteur

M Baan op 16 januari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds begin oktober hebben wij ons XMS-pakket uitgebreid met tv. De bedoeling is dat dit zowel digitaal als analoog werkt, maar bij ons werkt analoog dus niet. Het betreffende ledje op het modem brand rood.

Al die tijd vraag ik XMS dit werkend te maken, maar er zit geen schot in. Ja, de week voor kerst stond er een monteur onaangekondigd voor een gesloten deur, en een week later zouden ze aangekondigd komen, maar toe belden ze op het laatste moment af vanwege een grote storing. Dat kan gebeuren natuurlijk, maar een nieuwe afspraak maken gebeurt maar niet. Wel is er toen toegezegd in de wijkcentrale e.e.a. te controleren en als het de volgende dag niet werkte moest ik het laten weten. Dat heb ik gedaan, maar het aanbod dat er direct een monteur langs zou komen moest ik afslaan, om de eenvoudige reden dat ik aan het werk was en niet thuis werk.

Natuurlijk heb ik weer verschillende malen gebeld naar XMS, maar ik wordt nogal moedeloos van het ‘momenteel is het drukker dan normaal, wij adviseren u later opnieuw te proberen’ dat ik de afgelopen weken steeds te horen krijg. De paar keer dat ik heb gewacht hebben mij inmiddels dik 15 euro gekost, doordat een 088-nummer bij mijn mobiele provider buiten de bundel blijkt te vallen…

Toen ik na 2.5 maanden een klacht op deze site had geplaatst leek er iets te gebeuren. Er werd contact opgenomen en ik kreeg een beetje korting omdat een deel van de dienst biedt werd geleverd. Er zou naar een oplossing worden gezocht.

En toen werd het na een maand weer akelig stil. En dat duurt nu al maanden…

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik zien dat er een monteur op afspraak bij ons langs kwam en het analoge signaal werkend maakte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

11 jaren geleden - Beste Mbaan, Wij hebben vandaag telefonisch contact met u opgenomen om de huidige situatie te bespreken, we hebben een nieuwe storingsmelding voor u aangemaakt. Zodra er nieuwe informatie is nemen wij opnieuw contact met u op. Met vriendelijke groet, Tim de Jongh XMS Webcare

Bericht van XMSNET

11 jaren geleden - Beste Mbaan, Op dit moment is er helaas nog geen nieuwe informatie beschikbaar, wij verwachten dit begin komende week te ontvangen. Zodra er nieuwe informatie is nemen wij opnieuw contact met u op. Met vriendelijke groet, Tim de Jongh XMS Webcare

Bericht van XMSNET

11 jaren geleden - Beste Mbaan, De netwerkbeheerder is nog met uw storing bezig. Wij hopen u snel te kunnen melden dat het is opgelost. Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - We wachten nog steeds op een oplossing. De korting die we tijdelijk hebben gekregen is inmiddels weer komen te vervallen. Ik word hier niet vrolijk van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 01 april 2014 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Baan,

Deze klacht op klacht.nl stond nog open. Wij gaan er, gezien de datum van de klacht, vanuit dat de problemen zijn opgelost.
Mochten wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij dit graag van u.

Heeft u vragen?
Heeft u nog vragen, belt u ons dan gerust. Ons telefoonnummer is 088 555 25 55. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. U kunt ons ook e-mailen op [email protected].

Met vriendelijke groet,
Sophie

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Nee hoor, het werkt nog steeds niet en er is niets aan gedaan. Maar het is wel bijna opgelost, ik stap over..

M Baan

Heeft op 01 april 2014 om 21:16 geantwoord

Er is niets gebeurd, alleen korting op vreemde wijze; namelijk door een eenzijdige contractaanpassing van 100 Mbit naar 50, terwijl de snelheid in werkelijkheid nog 100 is.
Maar ik stap over, dus het lost zich vanzelf op...

Alle klachten die gemeld zijn door