Klacht: Verhuizing

DutchBert op 21 januari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Zelden zoiets meegemaakt, hoewel….KPN kan er ook wat van. Dat bedrijf was dan ook de reden dat ik ben overgestapt naar XMS. Alles goed totdat ik ging verhuizen (5 november j.l.), hetgeen ik tijdig telefonisch heb doorgegeven. Op de datum van verhuizing geen signaal. Bellen en mailen hierover; ik ben er uren mee bezig geweest en het heeft totaal geen zin. Als je al contact krijgt (ze zijn bijna niet bereikbaar) weten ze je nog niets te vertellen. De verantwoordelijke mensen krijg je niet aan de telefoon en de ene blunder is nog groter dan de ander. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar ZIGGO, die het met 1 week voor elkaar had. Er ligt wel een claim bij XMS, want als kleine zelfstandige ben ik er veel tijd en gemiste opdrachten aan kwijtgeraakt en ben ik behoorlijk gedupeerd. Er is nog wel een soort ‘na contact’ geweest met loze beloftes over terugbellen om de vergoeding van de claim uiteindelijk door te spreken, uiterlijk op vrijdag 11 januari, maar…ik heb niets meer gehoord en op mijn mails wordt gewoon niet gereageerd. Dat bedrijven de ruimte krijgen om zich zo te gedragen is meer dan schandalig. Oh….en de mensen aan de telefoon zijn best aardig hoor, maar daar koop je niets voor.

De vergoeding van de claim.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

XMSNET

Heeft op 21 januari 2013 om 11:52 geantwoord

Beste meneer Heemskerk,

U heeft de klacht ingediend bij onze klachtenafdeling. Wij verzoeken u vriendelijk ons antwoord af te wachten.

Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door