Klacht: Ten einde raad. XMS doet niet wat het beloofd.

E. Brandon op 05 maart 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderhand twee maanden geleden begon mijn ellende met een simpele vraag aan XMS, “waarom staat er HBO op mijn rekening terwijl ik mij daarvoor op tijd heb afgemeld”

Een dag later was mijn IP TV uitgeschakeld, dus belde ik weer met de afsheepdesk van XMS. Inmiddels 17 telefoontjes en twee maanden verder nog geen resultaat!!!!
Als beloning kreeg ik deze maand weer een rekening en je raad het, ja, inclusief HBO. Wat een bedrijf, wie het weet mag het zeggen!

Gewenste Oplossing:

Wat ik als klant wil moet toch duidelijk zijn. Nog een keer voor Sophie en alle andere wegduikers bij XMS inclusief de CEO.

Ik wil:
* restitutie van het in rekening gebrachte HBO abonnement;
* herstel van mij IP TV;
* compensatie voor de periode dat ik geen IP TV heb.

Ps. Klacht.nl sluit klachten die nog helemaal niet opgelost zijn, hoe betrouwbaar is klach.nl????

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van XMSNET

10 jaren geleden - Beste E. Brandon, Wij zien dat u via klacht.nl al een klacht bij ons heeft geopend onder de naam "reactie snelheid XMS", wij sluiten daarom deze klacht en zullen u een reactie sturen via uw originele klacht. Met vriendelijke groet, Tim de Jongh XMS Webcare

XMSNET

Heeft op 05 maart 2013 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste E. Brandon,

Wij zien dat u via klacht.nl al een klacht bij ons heeft geopend onder de naam “reactie snelheid XMS”, wij sluiten daarom deze klacht en zullen u een reactie sturen via uw originele klacht.

Met vriendelijke groet,

Tim de Jongh
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door