Klacht: slechte ontvangst analoog

[email protected] op 16 februari 2015 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vorige week slechte ontvangst analoog
Ik heb de tv reeds met een korte verbinding rechtstreeks aangesloten.
De “sneeuw” blijft.

Gewenste Oplossing:

Als de ontvangst weer normaal is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 17 februari 2015 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,mevrouw Peters,

Uit onze gegevens blijkt dat u reeds telefonisch contact heeft gehad omtrent de problemen met uw analoge televisie. Het probleem is naar onze netwerkbeheerder gestuurd. De netwerkbeheerder neemt contact met u op omtrent dit probleem.

Met vriendelijke groet,
XMS

Alle klachten die gemeld zijn door