Klacht: Sinds 22 okt. jl. geen meil meer

Hans Harteman op 02 november 2015 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 22 okt. jl. krijg ik niets meer binnen in Outlook.
Ik heb een brief gekregen dat mijn mailadres overgezet zou worden naar Telfort.
Er is op heel internet niet te vinden hoe ik dan het één en ander weer in orde ga krijgen, er zal namelijk vast een instelling verandert zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Outlook weer normaal werkt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XMSNET

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XMSNET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door