Klacht: Nummerportering niet mogelijk bij XMSnet

Monique 2 op 30 januari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Vanaf november ben ik bezig nummerportering te laten doorvoeren omdat ik overgegaan ben van Ziggo naar XMSnet. Ze blijken daar niet toe in staat. Sinds ruim een maand werkt vaste lijn uberhaupt niet meer. Helpdesk is niet of zeer moeilijk bereikbaar. Het enige wat ik te horen krijg is “we zijn ermee bezig” en daar moet ik het mee doen.

Nummerportering regelen en teruggave kosten.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

11 jaren geleden - Beste Monique 2, Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen, onze collega's zijn op de hoogte van uw storing. Om deze storing op te lossen moeten er systeemaanpassingen worden gemaakt, dit neemt helaas flink wat tijd in beslag. Er is op dit moment geen indicatie wanneer dit probleem definitief kan worden opgelost. Wij houden dit verder voor u in de gaten en nemen contact met u op zodra er meer informatie beschikbaar is. Met vriendelijke groet, Tim de Jongh XMS Webcare

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 10 april 2013 om 14:21 geantwoord

Beste Monique 2,

Het probleem is verholpen. U kunt nu weer probleemloos gebruik maken van onze diensten. Onze excuses voor het ongemak.

Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door