Mijn Klacht:
Na klacht over storende modem hebben wij een nieuwe gekregen. na installering viel direct het internet uit. De monteur komt binnen, vervangt een onderdeel, check of internet het doet, en vertrekt. Een minuut later houdt de nieuwe modem er helemaal mee op! Snel bellen met xms (wachtrij) de monteur is 10 minuten geleden vetrokken! Hij is nog in de buurt. Nee, opnieuw afspraak maken dat ik na vijf dagen wordt terug gebeld om een afspraak te maken waarbij ik weer een halve dag kan wachten….. Na zeven dagen zijn we eindelijk opgebeld en volgende dag ( 5 maart) komt monteur op afgesproken tijdstip langs. Na vijf minuten zegt de monteur dat het niet aan de nieuwe modem ligt, maar waarschijnlijk ligt het probleem in de centrale, buiten huis. Hij kan er niet naar kijken want hij is niet bevoegd/heeft geen sleutel. Daarvoor moet er iemand anders weer ingeschakeld worden en dat kan weer een paar dagen duren. Ten eerste vreemd dat internet pas helemaal stopte met werken toen er een nieuwe modem ingeplugged werd. Ten tweede, heeft xms een management probleem. Daadkrachtig oppakken van problemen, is er niet bij. Eindelijk wachten totdat je gebeld wordt en dat monteurs langskomen, die vervolgens niets kunnen doen. Iedereen werkt langs elkaar heen en problemen worden heen en weer geschoven tussen verschillende bedrijven. Zoals ik eerder schreef, een monteur is maar een paar minuten bezig, maar daartussen moet ik elke keer dagen tot weken wachten! Waarom is het zo ingewikkeld om klachten daadkrachtig op te pakken en meteen een zelfveroorzaakt probleem te verhelpen? Ondertussen lopen wij in de kosten, om tijdelijk internet aan te schaffen.
Graag horen wij snel van u,
Bij voorbaat dank
Gewenste Oplossing:
deze week internet
plus vergoeding voor de gemaakte kosten (wij betalen ons abonnement door aan jullie, maar krijgen geen diensten, ondertussen moeten we allerlei kosten maken om prepaid internet aan te schaffen)
