Mijn Klacht:
Eerder storingen gemeld over radio/tv. Storingen werden niet opgelost en abonnement opzeggen lukte niet. Dankzij klacht.nl is dat laatste wel gelukt. Maar kort daarna heb ik storing met modem. Internet valt soms uit en modem maakt piepend geluid. Bellen, lange wachtrij, dan krijg ik te horen dat ik na vijf dagen wordt terug gebeld… om een afspraak met de monteur te maken. Twee weken later zit ik meer dan vier uur thuis op de monteur te wachten. De monteur komt binnen, vervangt een onderdeel, check of internet het doet, en vertrekt. Een minuut later houdt de nieuwe modem er helemaal mee op! Snel bellen met xms (wachtrij) de monteur is 10 minuten geleden vetrokken! Hij is nog in de buurt.
Neeee, opnieuw afspraak maken dat ik na vijf dagen wordt terug gebeld om een afspraak te maken waarbij ik weer een halve dag kan wachten….. Waar is de dienstverlening gebleven en de efficientie daarin?
…na zeven dagen zijn we eindelijk opgebeld en volgende dag komt monteur op afgesproken tijdstip langs. Na vijf minuten zegt de monteur dat het niet aan de nieuwe modem ligt, maar waarschijnlijk ligt het probleem in de centrale, buiten huis. Hij kan er niet naar kijken want hij is niet bevoegd/heeft geen sleutel. Daarvoor moet er iemand anders weer ingeschakeld worden en dat kan weer een paar dagen duren.
Ten eerste vreemd dat internet pas helemaal stopte met werken toen er een nieuwe modem ingeplugged werd.
Ten tweede, heeft xms een management probleem. Iedereen werkt langs elkaar heen en problemen worden heen en weer geschoven tussen verschillende bedrijven.
Zoals ik eerder schreef, een monteur is maar een paar minuten bezig, maar daartussen moet ik elke keer dagen tot weken wachten! Waarom is het zo ingewikkeld om klachten daadkrachtig op te pakken en meteen een elfveroorzaakt probleem te verhelpen. Ondertussen lopen wij in de kosten, om tijdelijk internet aan te schaffen.
Gewenste Oplossing:
Binnen één dag internet weer werkend.
En anders zo snel mogelijk nieuwe internet provider van wie de producten wel werken en waar problemen sneller worden opgelost.
