Klacht: Ik ontvang al de hele dag geen mail.

jlewis op 16 oktober 2015 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Dit heb ik al all storingen vermeld en geeft de klacht weer.

Hans Lewis · Heldring College Zetten
Vreemd ook dat de lokatie vermelding van mijn adres bij deze vermelde klachten een account naam is van een Gmail account van mij.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 min.

Hans Lewis · Heldring College Zetten
14 oktober 2015 22:42 uur.
We zij een stapje verder. Via XMS vandaag geen enkele mail ontvangen, op eentje na, dat was een testmail welke ik via Gmail naar mijn xmsmailadres gestuurd heb.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 min.

Hans Lewis · Heldring College Zetten
14 okotober 2015 21:10 uur. Heel vreemd weer dat ik bij mijn naam van de vorige reactie min oude school met plaatsnaam krijg en er staat niet vermeld dat ik in Zeewolde woon.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 uur

Hans Lewis · Heldring College Zetten
14 oktober 2015 21:07 uur. Vreemd, dat mijn reacties steeds gedelete worden. De andere mail van andere providers kan ik wl ontvangen, maar natuurlijk niet van XMS

Probleemloze werking zoals ik vroeger gewend was bij XMS, dus niet onder de vlag van Telfort. Want sinds het Telfort is, is het vaak een probleem.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Vreemd dat ik NU, 12 febr.2016, pas van klacht.nl een recatie ontvang om XMS te beoordelen over een klacht uit oktober 2015. De klacht t.a.v ontvangen van mail is opgelost nadat Telfort/KPN/XMS mij persoonlijk benaderde. Maar NU 16 februari 2016 is er al weer lang een probleem, het versturen en ontvangen van mail duurt wel heel erg lang, zo lang dat de mailserver het zelf afbreekt. Maar ik ben al mijn xms mailcontacten al aan het wijzigen naar een neutraal mailaccount en dan gaat Telfort er voor altijd uit !

Alle klachten die gemeld zijn door