Klacht: geen telefoon aansluiting meer

Jan Band op 18 januari 2015 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Vanaf heden middag geen telefoon aansluiting.Ik heb geconstateerd dat er in mijn XMS contract staat dat mijn abonnement per 18 februari 2015 is beeindigd. Deze aktie is buiten mij om gegaan.Ik heb U bericht dat online.nl probeert mij te saboteren. Ik heb hun per aangetekende brief te kennen gegeven dat ik de voorlopige overeenkomst beendigde( Binnen opzegtermijn). In een contact met een medewerker van U heb ik dit ook verwoord, hij gaf aan dat omzetting van mijn telefoonaansluiting zou worden tegen gehouden.Gelet op het bovenstaande verzoek U alles weer om te zetten zoals het was. Vr.gr.J.W.Band; Kiekberg 13;Amersfoort;3825CG; contractnr.131472

telefoon weer in schakelen

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

9 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw Band, Het is helaas niet mogelijk om de nummerportering naar Online tegen te houden. U dient hiervoor met Online contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw Band, Wij zullen de klacht hiermee sluiten. Wij zijn blij dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

XMSNET

Heeft op 27 januari 2015 om 10:42 geantwoord

probleem reeds opgelost door klant zelf.

Alle klachten die gemeld zijn door