Klacht: geen mail sinds 2 januari

Jgroot@nl op 28 januari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang al sinds 2 januari geen mail meer.
Ik kan wel gewoon mail versturen en inloggen in mijn webmail maar ontvang niks meer.

Heb vandaag al diverse malen geprobeert xmsnet te bereiken maar dit is allemaal zeer moeizaam.

Gewenste Oplossing:

dat me mail weer werkt en me mail vanaf 2 januari ontvang aangezien hier belangrijke mail tussen zitten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 05 februari 2013 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer De Groot,

Het probleem met het versturen en ontvangen van e-mails is inmiddels verholpen. Wij hopen dat u weer probleemloos gebruik kunt maken van onze e-maildienst.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door