Klacht: email

erictop op 01 februari 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn klacht is dat ik te lang op een goedwerkend email adres wacht en het echt nodig heb voor mijn werk.
en dat kpn al bericht heeft gehad dat alles opgezegd is en dat ik nu na twee maanden weer bericht krijg dat mijn contract nummer niet goed is

Gewenste Oplossing:

dat je eens iemand aan de telefoon krijg die je kan helpen en dat ik zo snel mogelijk weer kan emailen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 05 februari 2013 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Van den Top,

U kunt inloggen in Mijn XMS. Hier kunt u een e-mailadres aanmaken. Mocht dit niet direct lukken, kunt u ons bellen op 088 555 2 555.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door