Klacht: Scheve jurk

op 02 december 2017 over Xless.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een jurk besteld bij deze firma 750 euro betaald nu blijkt dat de jurk helemaal scheef in elkaar is gezet en heel slordige afwerking
Hierover net xless.nl gemaild maar die willen het in eerste instantie niet zien terwijl het op de foto duidelijk is te zien naar regelmaat heen en weer gemaild heb ik een vergoeding gevraagd van 250 euro had tenslotte 750 euro betaald voor een vod wat helemaal niet identiek is aan de foto terwijl hun beweren dat alle jurken gelijk zijn als op de foto die ze presenteren op internet en sociaal media dus niet zit nu met de handen in het haar moet nu naar een ervaren naaister die de jurk helemaal moet reconstrueren wat me ook weer een kapitaal gaat kosten maar xless wil alleen een vergoeding van 75 euro betalen daar ga ik niet mee akkoord hoop dat jullie hier iets aan kan doen

Gewenste Oplossing:

Als ik 250 euro terug krijg zodat ik de jurk kan laten maken en hierdoor weer een lach op het meisje haar gezicht want dan kan ze haar prinsessenjurk aan (communie)

Alle klachten die gemeld zijn door