Mijn Klacht:
sinds begin februari heb ik last van een rommelige uitbetaling van de pingelden. voorheen was dat prima geregeld, zoals in de overeenkomst staat, dagelijks uitbetaling. nu moet ik er vaak dagen op wachten. dat is niet conform overeenkomst.
meerdere malen contact gehad, dat is een moeizaam proces…steeds van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd worden. Er is nog niemand geweest die mijn klacht inhoudelijk kan behandelen.
de laatste bijschrijving is geweest op 15-3 dat waren de betalingen van 10-3. Daarna geen gelden meer ontvangen. Het is nu 21-3. dat betekent dat ik nu nog 11 dagen te goed heb!
Dit is onacceptabel.
inhoudelijke communicatie is onmogelijk bij worldline, ik word niet terug gebeld, op een kacht-mail, verzonden op 22-3 is tot op heden niet gereageerd.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag:
direct mijn tegoeden uitgekeerd zien.
tegemoet gekomen worden in de kosten die ik tot nu toe heb gemaakt ' om achter mijn geld aan te gaan' (belkosten naar belgie en een 0900 betaalnummer, en een vergoeding voor de tijd die ik in dit proces heb gestoken).
mijn overeenkomst eenzijdig beeindigen