Klacht: Wordt niet juist geholpen

op 11 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo Basic Fit,
Ik ben in Januari komen sporten bij jullie met de gedachte dat jullie een fijne sportschool zouden zijn en ik geheel nergens problemen mee zou hebben.
Een paar keer is er zonder probleem automatische incasso geweest per maand en kon ik ongestoord sporten.
Tot ik dat ik opeens vaker het probleem heb en mailtjes krijg met openstaande bedragen.
Terwijl ik een automatische incasso had opgegeven.
En ik ben dan al goed geïrriteerd dat ik steeds het idee had niet de sportschool in kon.
Gebeld naar klantenservice daar kreeg ik een mevrouw aan de lijn die niet goed leek te kunnen helpen en zei dat ik zelf het rekening nummer verkeerd zou hebben opgegeven.
En dat ik dan maar weer zelf erachter aan moet en en een mail moet sturen met het probleem.
Ik voel me op het moment erg aangeslagen, doordat ik door de mevrouw op de klantenservice werdt beschuldigt dat ik zelf het rekeningnummer expres verkeerd zou hebben opgegeven.
Ik hoop dat we er op een fatsoendelijke manier uit kunnen komen en dat ik met een fijn gevoel naar jullie sportschool kan. Op het moment is dat niet het geval.

Met vriendelijke groet M.

De sportschool zelf met attributen. Te westerhaven

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 augustus 2016 om 07:11 geantwoord

Beste Mathilde,

Bedankt voor je bericht.

Jouw rekeningnummer staat inderdaad niet goed in ons systeem. Hierdoor hebben wij nog geen 1 keer een incasso kunnen doen. Jij hebt tot nu toe alles handmatig betaald. Als je mij jouw juiste rekeningnummer kan mailen naar social@basic-fit.com dan zal voor de volgende maand de automatische het wel doen.

Alvast bedankt.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Mathildetamara