Klacht: Word niet geleverd

op 30 augustus 2018 over Beslist.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een paar weken geleden een salontafel bij beslist.nl besteld
Deze salontafel zou worden geleverd door Eyoba.nl.
Na diverse pogingen om contact te krijgen met deze firma wat niet is gelukt
Heb ik contact gehad met iemand van beslist.nl die ging het uitzoeken
kreeg een mail dat de tafel niet geleverd werd daar de firma Eyoba.nl in zware financiele moelijkheden is geraakt en ze hun verplichtingen niet na kunnen komen
De tafel is betaald aan beslist.nl dus ik hou ook hun verantwoordelijk voor het terug betalen van mijn geld
Daar ze al op de hoogte waren dat er problemen waren maar toch bestellingen aan bleven nemen.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als ik mij 149.00 terug krijg die ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beslist.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beslist.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beslist.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beslist.nl

Heeft op 05 september 2018 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ria,

Wij begrijpen dat het een vervelende situatie is. Op dit moment wacht beslist.nl op de vervolgstappen die Eyoba.nl gaat maken. Jouw klacht is bij ons bekend en heeft ook zeker onze aandacht. Zodra wij meer weten over de situatie van Eyoba.nl krijg je van ons bericht. Met vriendelijke groet, Team beslist.nl

Heeft op 06 september 2018 om 10:25 geantwoord

zijn pas tevreden als geld geretourneerd wordt

Alle klachten die gemeld zijn door riarijnders