Klacht: mijn huur

joop1939 op 29 april 2024 over Woonzorg Nederland in de categorie Woningcorporaties

Per 1 juli 2022 betaalde ik aan kale huur € 1.077,00
Mij buufrman betaalde voor een identieke 3 kamerappartement per 1 juli 2022 € 767,24.
Ditr heb ikj germeld bij Woonzorg Nederland.
Zij willen mij geen antwoord geven waarom ik meer dan € 300,00 meer moet betalen voor een identieke 3 kamewrappartement.

Een duidelijke uitleg van Woonzorg Nederland over het grote huurverschil.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonzorg Nederland over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonzorg Nederland in behandeling genomen

Bericht van Woonzorg Nederland

1 maand geleden - Beste Joop, Bedankt voor uw bericht. Hierover kunt u het best contact opnemen met de bewonersconsulent. Diegene kan u van meer informatie voorzien. De bewonersconsulent is bereikbaar via 088 - 921 01 49 of [email protected]. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Communicatie Woonzorg Nederland

Reactie van de melder van de klacht joop1939

1 maand geleden - De woonconsulent R. Bhageloe reageert niet. 29 april j.l. bij hem om een reactie gevraagd, hij wil niet met mij over de huur praten.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonzorg Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonzorg Nederland

Heeft op 02 mei 2024 om 07:35 geantwoord

Beste Joop,

Na contact te hebben gehad met de bewonersconsulent begrijp ik dat er al meerdere keren contact is geweest tussen u en hem en dat er al een definitief antwoord is gegeven. Mocht u daarover nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met uw bewonersconsulent.

Communicatie Woonzorg Nederland

joop1939

Heeft op 02 mei 2024 om 11:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is nog niets opgelost.
De woonconsulent wil niet met mij in discussie gaan

Alle klachten die gemeld zijn door joop1939