Mijn Klacht:
Sinds maart heb ik problemen met de afzuiginstallatie van mijn woning. Deze is nu al twee weken volledig uitgevallen, waardoor warmte en vocht in huis blijven hangen. Ondanks dat ik sinds eind maart contact heb gehad met Woonzorg Nederland en er monteurs zijn geweest, werd mijn probleem niet serieus genomen. Na een paar uur was het probleem telkens weer terug. Om de temperatuur dragelijk te houden, heb ik een airco aangeschaft van 750 euro. Ik vind het redelijk dat Woonzorg Nederland bijdraagt aan deze kosten en dat de afzuiginstallatie definitief wordt vervangen, aangezien ons hele complex door deze storing is getroffen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een bijdrage van Woonzorg Nederland voor de kosten van de airco en een definitieve vervanging van de afzuiginstallatie.

