Mijn Klacht:
Ik ben sinds 2006 ingeschreven bij Woonnet Rijnmond. In de tussentijd heb ik reeds op mijzelf gewoond, waarbij ik bij een andere woonorganisatie een woning heb gekregen.
Nu 10 jaar later wil ik graag opnieuw op zoek naar een huisje. Nu ben ik er achter gekomen dat mijn account sinds september 2016 is gedeactiveerd en ik weer helemaal opnieuw zal moeten starten met sparen..
In die 10 jaar bekijk je uiteraard niet elk mailtje van Woonnet Rijnmond dat voorbij komt, aangezien het op dat moment niet van toepassing is en niet relevant is voor je huidige situatie.
Ik heb al gemaild naar Woonnet Rijnmond (bellen is niet mogelijk!) en krijg een simpele reactie, waarin wordt gezegd dat ik pech heb en opnieuw zal moeten sparen. Uiteraard wordt me nu een kans ontnomen om een huisje te krijgen op korte termijn.. en is 10 jaar zomaar weggegooid.. onbegrijpelijk en heel unfair!
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag de aanmeldingsdatum van mijn oude account koppelen aan mijn nieuwe account. Hierdoor krijg ik weer een reƫle kans om op korte termijn aanspraak te kunnen maken op een huisje. En zo hoort het ook.
