Klacht: Account zonder pardon verwijderd

RS33 op 14 mei 2022 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontving weer hun jaarlijkse e-mail om mijn account te verlengen. Ze hebben mijn account verwijderd terwijl ik het direct had betaald om mijn account te behouden. Ik heb hiervan ook een bevestigingsmail ontvangen en alsnog is mijn account verwijderd. Ik heb contact opgenomen via de website maar nog steeds geen reactie. Dit is echt ongelofelijk onprofessioneel!! Ik wil graag met iemand hierover spreken en mijn account terug!

Gewenste Oplossing:

Dat het verwijderen van mijn account weer wordt teruggezet en graag een reactie van woonnet zelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RS33