Klacht: geen gehoor over .mee werking copd /plafond reiniging huismijt eventueel verweideren dubbel out geplaats plafond

op 22 november 2017 over Woongoed Zeeuws-Vlaanderen in de categorie Woningcorporaties

mei 2016 is er een verandering gedaan in mijn woning dak beschot isolatie.zolder vol stof/huismijt broed.vloer slaapkamers plafond dubbel overlegt ,beschot .veel stof tussen deze aanbrenginf huis geisoleert waardoor vocht gehalte om hoog gaat .vloer zeer vochtig exspansie laminaat weer veel huis mijt of ongedierte waardoor mijn copd klachten om hoog gaan .vraag aanbenny uit voerder 2017 begin oktober langs geweest overlecht om dit op te lossen .zo niet mij een andere woning aan bieden .tot oip heden geen gehoor.nu moest ik alle gegevens omtrent mijn zikete beeld 2017 21 nov verplicht neer leggen .en een brief inkomsten verklaring belastingg .mijn vraag was kunnen julli mij helpen om dit op te lossen .ongedierte bestreiding mag geenn plafond weg halen of af breeken deze kosten komen op mijn naam enn bennie zecht wij werken ,hier niet aan mee betaal zelf maar of vraaag een ander huis aann .ik wil een oplossing of julli hier aann mee werken .zo jha graaag zo nee .dan zou ik graag een antwoort willen hebben met een schriftelijke bevestiging zo dat ik dit bij arts of andere verhuurder kan neer leggen .of daarna met de oficieele gegevens van mijn ziekete beeld te overhandigen .mijn art is dht hoef man .longarts yamhar de honte .

gewoon een andere beton woning waar ik minnder last van stof of huis mijt zal hebben door nalatig heid van wooongoed ivm dubbule aude rot zooi
of een brief waar julli toe geven niet op korte termijn mee willen werking aan deze probleeematiek .of reinig mijn huis van boven naar beneden en plaats een nieuw plafond

mvg jp Wagenaar

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woongoed Zeeuws-Vlaanderen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woongoed Zeeuws-Vlaanderen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jp wagenaer