Klacht: Bank niet compleet geleverd

op 01 augustus 2020 over Woon En Zo in de categorie Woonwarenhuizen

2,5 maand geleden een bank besteld bij woonenzo. Na een aantal weken bezorgd, maar bij het uitpakken kwamen we er al snel achter dat de poten van de bank er niet bij zaten. Eerst de bezorgers gebeld, maar die hadden alles afgeleverd. Vervolgens contact gehad met de klantenservice (’s ochtends), waarbij de telefoniste duidelijk een belscript volgde en elke vorm van klantvriendelijkheid en meedenken ontbrak. Een simpel belletje naar het magazijn en een terugkoppeling naar mij als klant ontbrak volledig. 3 belletjes verder was het niet mogelijk om iemand met meer verantwoordelijkheid te spreken en pakte ze alleen maar terug op de standaard zinnen in haar belscript. Aan het einde van de dag kreeg ik alleen de mededeling dat de poten niet op voorraad waren. Vervolgens een klacht over de mail gestuurd met de vragen over wanneer ik de poten kon verwachten waarop ik een standaard email kreeg dat ik binnen 3 werkdagen antwoord zou krijgen. Na geen antwoord te hebben gekregen toch maar opnieuw gebeld, waarbij ik een mevrouw aan de telefoon kreeg die het een beetje afwimpelen op de leverancier. Deze mevrouw was dan wel klantvriendelijker dan de vorige dame, maar meedenken in oplossingen ontbrak nog steeds. Poten van een showroommodel of eeen alternatieve oplossing is blijkbaar niet mogelijk, terwijl ik met rugklachten nu elke keer moet opstaan van een extreem lage positie. Ik kreeg de mededeling dat ze 8 weken de tijd hebben om dit op te lossen vanaf het moment van levering, zijn nu 3,5 week verder en ik heb nog steeds niks gehoord. Ook de klacht die ik heb ingediend over de eerste telefoniste is óf niet opgepakt, óf niet teruggekoppeld. Al met al, geen complete levering en meedenken in oplossingen ontbreekt volledig. Het probleem afschuiven op anderen ging wel heel gemakkelijk. Wij zitten nu al wekenlang te wachten op een bank die gewoon niet compleet is bezorgd.

Teruggave van de bezorgkosten, voor 7 augustus levering van de poten.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woon En Zo

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woon En Zo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke V