Klacht: Genept

Sarahh op 22 januari 2013 over woolrichjas.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week maandag een jas bij ze besteld en bleek namaak te zijn. Ik heb meteen die avond een mailtje uitgebracht dat ik geen jas meer wilde maar het geld terug wilde.
Nu heb ik ze echt zo’n 10x gemaild. En heb 2 keer antwoord gehad. En vandaag kreeg ik een mailtje dat ik mijn geld 23/24 januari terug krijg. Ik denk dat het boelshit is.
Iedereen hier schrijft een klacht over ze uit. Ik wil eigenlijk aangifte doen..

Gewenste Oplossing:

GELD TERUG

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over woolrichjas.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over woolrichjas.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door