Klacht: Stoelen besteld, nooit geleverd en nog steeds niet MIJN geld retour ontvangen.

C. Olde Olthof op 13 maart 2024 over Woneninterieur in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij mijn review van TrustPilot!
Wat een slecht bedrijf, mensen bestel hier niet!

Omdat mijn review verwijderd is hierbij nogmaals mijn verhaal en update!

Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb…
Op 26-09-2023 6 stoelen besteld en heb nog niks ontvangen, de levertijd zou 5 weken zijn!
Helaas werd ik medegedeeld dat ze nog niet leverbaar zijn en dat dit eind December zou worden.

Eind december kreeg ik 2 levertijden beschikbaar, echter omdat ik ze voor de kerst wilden hebben omdat ik al zolang wacht gevraagd of ik ze kon ophalen. Dit was allemaal niet mogelijk! Heb gevraagd of ze hen best konden doen om toch de stoelen te leveren voor de kerst, echter geen reactie ontvangen en ook kwamen de stoelen niet op de 2 voorgestelde datums.

Nu kreeg ik de melding dat ze de tweede week van Januari binnen zouden komen. Dit vond ik zo vreemd want de stoelen waren toch op binnen?

Toch nog een mail verstuurd waar nu mijn stoelen bleven? Nee nu zouden de stoelen echt 2e week van Februari binnenkomen. Ook zou ik 10% korting krijgen omdat ik al zo lang wacht.

Weer vandaag gemaild en nu kreeg ik de melding eind Februari de stoelen binnen zouden komen.

Nu vandaag de order geannuleerd omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Ook heb ik meerdere keren gevraagd of zij mij even wilden bellen, dit is meerdere keren beloofd. Helaas tot op de dag van vandaag ben ik nog niet gebeld.

Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en het netjes wordt opgelost want zo kun je niet met mensen omgaan.

Order: 4464

Update:
Op de dag dat ik deze review schreef 21-02-2024 werd ik direct benaderd op mijn review te verwijderen. Hier heb ik netjes antwoord opgegeven dat als zij zich aan hen belofte houden, ik dat ook zal doen en een update sturen met dat ik mijn geld heb ontvangen. Ook gaven zij aan dat zij mij binnen enkele dagen zouden bellen om het toe te lichten in af te ronden.

Vandaag 28-02-2024 ben ik tot op heden nog niet gebeld en hebben zij mij ook nog geen geld retour gestort.

Ik heb pas een huis gekocht en wacht al bijna een half jaar op mijn stoelen, op dit moment heb ik geen stoelen.

Ik hoop echt dat ze alsnog het netjes oplossen en mijn € 1450,- terugstorten.

Update 12-03-2024
Op de dag vandaag vandaag ben ik nog niet gebeld of heb ik mijn geld terug.
Wel na mijn aangifte kreeg ik een mail met de mededeling dat ik mijn aangifte moest intrekken omdat ik niet opgelicht zou zijn. Nou ik weet niet hoe je het dan moet noemen, heb mijn stoelen nog niet en heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. Wij zij de twee weken al lang voorbij, zou mijn geld dus nu weer moeten hebben maar helaas.

Denk ook niet meer dat ik mijn geld ga ontvangen!
Mijn advies is dan ook, bespaar je zelf het geld en de moeite en bestel hier NIET.

Heb in jaren niet meer zo onprofessioneel bedrijf gezien! Ze beloven van alles, helaas komen ze niks na en geven je geld niet terug. Snap niet na al die aangiftes en meldingen dat zij hier nog mee wegkomen, schande.

Gewenste Oplossing:

Geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Woneninterieur
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woneninterieur

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woneninterieur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Olde Olthof