Klacht: Wly winkelparadijs. nl

op 05 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

Ik krijg afschrijvingen m op mijn ing rekeningen via Global collectie inzake wly winkelparadijs. Ik henb nooit voor deelname gekozen, ik heb aangegeven dat ik al op andere wijze kortingen krijg

De afschrijvingen over juli en augustus van 15 euro per keer moeten worden teruggedraaid en verdere afschrijvingen gestopt
Het loopt via mijn ing rekening nl98ingb000897931

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 05 augustus 2017 om 10:24 geantwoord

Beste Aekerk,

Wat vervelend dat Global Collectie bij u incasseert. Omdat het een incasso is waar u in het verleden toestemming voor heeft gegeven kunnen wij deze niet voor u annuleren. U kunt contact opnemen met het bedrijf en aangeven dat de incasso stop gezet dient te worden. Zij kunnen dit voor je in orde maken.

Via Mijn ING kunnen de eerdere transacties terug geboekt worden door de volgende stappen te volgen: Alles in Mijn ING > Betalen > Incasso's
Je ziet hier alle bedrijven die bij jouw incasseren en aan de rechterkant heb je de mogelijkheid om deze terug te boeken of te weigeren. In het tabblad 'Bedrijven' is het mogelijk om de incessant te blokkeren. Zij kunnen dan niets meer bij je incasseren, maar dit betekend niet dat de incasso machtiging stop wordt gezet.

Groeten,

Daphne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door aekerk