Klacht: Trieste situatie witgebit

Saar89 op 03 januari 2024 over Witgebit Nederland in de categorie Algemeen, Medische produkten, Tandartsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor 5 personen een 6x20min. behandeling aangekocht, betaald gewoon via hun website. Dit deed ik in de veronderstelling dat we in locatie Nijmegen terecht konden (Nergens staat goed aangegeven dat het alleen rotterdam nog kon bij het boeken etc).
Tevens had ik, als vaste klant, ook geen mail ontvangen van de nieuwe overname per augustus 2023.

Na betaling krijg ik ineens een voucher in mijn mail, Die je binnen 1 maand moet gebruiken ook nog! Dat ik een voucher aankocht, ipv gewoon de behandelingen stond nergens. En ook nog geldigheid van 1 maand.
(Ter info bij een aangekochte voucher in de vrijetijdssector schijnt geen geld terug geven te mogen?
Kortom je koopt het, terwijl je niet weet dat het een voucher betreft, en kan dus bij voorbaat daarna niet meer terug. )
Echter kocht ik gewoon de behandelingen, en geen voucher!
Juridisch advies gevraagd , normaliter na aankoop recht op 14dagen bedenktijd, hier geven ze ook niet in thuis.

Dus ik nagevraagd wat nu, want ik kan niet in Nijmegen boeken en dat we anders ons geld gewoon terug willen aangezien we niet naar Rotterdam komen en ook geen voucher hadden gekocht, want dit stond nergens aangegeven.

Dit kan absoluut niet! We moeten maar zelf thuis onze tanden bleken met hun doehetzelf pakketten, maar AAN GELD TERUG DOEN ZE NIET!
Want wij hadden een voucher gekocht?! Ongelofelijk. Over en weer gemaild (met Kimberly) met compleet geen goede onderbouwing vanuit hun zijde waarom wij niet het geld gewoon teruggestort kunnen krijgen, omdat we zelf niet de keuze voucher hebben gemaakt.

Kortom waardeloos bedrijf, misleidende website , met een slimverdienmodel op klanten. Dus mensen, let op!

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witgebit Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witgebit Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saar89