Witgebit Nederland Klachten
Ik krijg witgebit maar niet te pakken. Ik had een afspraak staan, deze was wegens omstandigheden geannuleerd. Hierna een voucher ontvangen van klarna waarmee ik een nieuwe afspraak kon maken. De prijzen verschillen als je een voucher hebt… Dan is... Lees meer
Ik heb voor 5 personen een 6x20min. behandeling aangekocht, betaald gewoon via hun website. Dit deed ik in de veronderstelling dat we in locatie Nijmegen terecht konden (Nergens staat goed aangegeven dat het alleen rotterdam nog kon bij het boeken... Lees meer
31 oktober 2023 afspraak gemaakt in Rotterdam omdat het overgenomen is door een nieuwe eigenaar waren alle andere filialen dicht in de buurt gesloten, in ieder geval daar aangekomen krijg ik 8 sessies in plaats van 10 sessies die ik... Lees meer
Mijn dochter had voor wit gebit gewerkt. Tot heden bijna 1 maand dat zij geen betaling heeft ontvangen. Zij had 2 keer mail gestuurd voor de link maar geen terug koppeling.
Wit gebit is niet professioneel bezig. Lees meer
Op 19 december hadden we een afspraak staan, mijn dochter en ik.
De dag ervoor is het geannuleerd (kan gebeuren).
Er werd gevraagd of we 3 datums wilden doorgeven voor een nieuwe afspraak.
Dat hebben we netjes gedaan.
Er werd niet gereageerd, er werd... Lees meer
Mijn afspraak werd via een sms een avond van te voren afgezegd wegens geen medewerkers. Daarvoor probeerde ik al 2 weken te bellen of ik wel het juiste adres had en er werd niet opgenomen. Uiteindelijk reageerde iemand via de... Lees meer
Gisteren, 9 mei 2022, had ik om 13.00 uur een afspraak bij Witgebit in Landsmeer. Voor mij was dat ver weg maar het was de enige vestiging waar ik op korte termijn terecht kon. Het was twee uur reizen heen... Lees meer
Afspraak geboekt voor 2 personen, 4 dagen later via Klarna betaald en 2 dagen erna werd plots mijn afspraak geannuleerd. Nou kan dat gebeuren maar als je een nieuwe wilt kunnen hun ineens niet meer ookal staat er in de... Lees meer
Ik ben in Almere geweest en heb gekozen voor extreem wit 8 sessies.
Het resultaat is teleurstellend, er is iets 1 tint kleur verschil. Mevrouw zei dat ik dan voor 12 sessies moet gaan wil er effect worden gezien? Wat ??... Lees meer
Beste,
Ik heb in februari een behandeling geboekt voor het laten bleken van mijn tanden. Omdat het mogelijk was om een behandeling te boeken in februari, was ik in de veronderstelling dat het mogelijk was binnen de lockdown. Hierop kreeg... Lees meer