Klacht: Geannuleerde afspraak tijdens lockdown: ik krijg op geen enkele manier contact met ze en krijg mijn geld ook niet terug!

Michael Aken, van op 14 maart 2021 over Witgebit Nederland in de categorie Algemeen, Medische produkten, Tandartsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb in februari een behandeling geboekt voor het laten bleken van mijn tanden. Omdat het mogelijk was om een behandeling te boeken in februari, was ik in de veronderstelling dat het mogelijk was binnen de lockdown. Hierop kreeg ik een mail dat de behandeling was geannuleerd wegens lockdown en ik vanaf 2 mrt contact mocht zoeken. Ik heb hierop teruggemaild dat ik wegens tijdige annulering graag mijn geld terug wil. Geen reactie erop. Prima, begrijpelijk ook, zij zullen het ook wel moeilijk hebben ivm lockdown.

2 mrt contact gezocht. Ze zeggen telefonisch bereikbaar te zijn tussen – 8 en 12. Ik heb meerdere dagen om 8/9/10/11 uur gebeld, tevergeefs. Niemand die opneemt. Gemaild (meerdere keren) dat ik een afspraak wil en hiervoor het geld van mijn geannuleerde afspraak wil gebruiken. Geen reactie. Meerdere instagramberichten gestuurd erover, geen reactie. Dan krijg ik een automatische mail waarin staat aangegeven dat ze vanaf 9 mrt bereikbaar zijn telefonisch/per mail/per instagram, om de geannuleerde afspraken opnieuw in te plannen. Alledrie media geprobeerd deze mensen zijn NIET te bereiken. Nu krijg ik een automatische mail terug op mijn laatste mail, waarin staat aangegeven dat de webbeheerder mijn mail niet meer accepteert.. Ik ben mijn 55 euro kwijt en geen manier om het terug te krijgen..

Gewenste Oplossing:

Ik ben er helemaal moe van, ik wil mijn 55 euro terug!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witgebit Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Livewell