Mijn Klacht:
Nu al voor de derde keer op rij krijg ik het voor elkaar om bij de Albert Heijn een ‘vers’ wit puntje ei te kopen en er thuis achter te komen dat het hele ei keihard is en omringd door een stevige ijslaag. De eerste twee keer gaf ik ze nog het voordeel van de twijfel: maar 3 x op rij een bevroren broodje in de koeling vinden is belachelijk.
Gewenste Oplossing:
Als de broodjes met meer aandacht en beleid worden belegd en ingepakt, zodat dit niet meer gebeurt.

