Klacht: Winschoten station

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 20:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste abd144229,

Niet leuk dat je een probleem hebt met een chauffeur van lijn 14 in Winschoten.

Je hebt nu contact gezocht met Arriva en lijn 14 in Winschoten wordt gereden door Qbuzz. Dit staat ook heel groot op de bus aangegeven. Ik geef je het advies om contact op te nemen met Qbuzz https://qbuzz.nl/.

Heel veel succes!

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Heeft op 24 december 2017 om 21:23 geantwoord

Nee ik wil afspraak maken (face to face)

Alle klachten die gemeld zijn door abd144229