Klacht: Winparts verkoopt gereviseerde onderdelen als nieuw, erg misleidend.

M.J van Poorten op 01 februari 2019 over Winparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een ster voor de vriendelijkheid van het personeel.

Winparts.nl verkoop gereviseerde onderdelen als nieuw zijnde. Staat nergens vermeldt in de advertentie. Dit noem ik persoonlijk misleiding. Ik vind ook niet dat een bedrijf als Winparts.nl zich op deze manier moet neerzetten erg jammer. Ik ga hier zeker werk van maken.

Gewenste Oplossing:

Ik heb de dynamo moeten monteren omdat ik naar mijn werk moest. Ik had geen keus, maar een deel tegemoetkomen in de kosten op zijn minst. Aangezien ik voor een tweedehands onderdeel heb betaald war wordt verkocht als nieuw.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winparts over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Winparts in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Het terugsturen is niet mogelijk gezien het feit dat de dynamo er in zit. Mijn klacht zit hem in de misleiding. U verkoop een ‘tweedehands’ gereviseerd product als nieuw. Het terugsturen vind ik een makkelijk en te simpele oplossing die niet werkt. Ik heb mijn van te voren goed ingelezen door de juiste de dynamo te bestellen om vervolgens weer naar mijn werk te kunnen. Het loshalen of terugsturen is dus geen optie.

Bericht van Winparts

6 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Het is geen tweedehands product, het is gereviseerd, hier zit een groot verschil in. Het product is nieuw, alleen de behuizing is gebruikt van een ‘oude’ dynamo. Voor de rest zijn alle onderdelen gewoon nieuw. Met vriendelijke groet, Mariska

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Mariska, Toch blijft het misleiding het staat nergens vermeldt. Na mijn mening is uw bedrijf hierin tekort geschoten. Mocht u niet tot een redelijke oplossing komen dan schakel ik de rechtsbijstand in. Mvg Mitch

Bericht van Winparts

5 jaren geleden - Beste Mitch, Bedankt voor uw bericht. Omdat u het product gemonteerd heeft, kan het product niet meer terug gestuurd worden. Wat wij nog kunnen aanbieden is dat u 10% van de productprijs terug ontvangt. Als u hier gebruik van wilt maken, dan horen wij dit graag: [email protected] Met vriendelijke groet, Mariska

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Hallo, Sorry voor mijn late reactie wegens ziekte was ik niet instaat te reageren. U mag de reductie toepassen en daarmee de klacht sluiten Met vriendelijke groet Mitch van poorten

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Tot op heden geen reactie ontvangen helaas. mvg

Alle klachten die gemeld zijn door