Klacht: Leverdatum meermaals gewijzigt en niet annuleren

Hubertxxl op 07 mei 2024 over Winparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De leverdatum niet nagekomen door verhuizing zeggen ze.
Onderdelen ergens anders moeten kopen door tijdsnood.
Nu weigeren ze de bestelling te annuleren terwijl het nog niet verstuurd is en de leverdatum weer een week uitgesteld is.
Waardeloze club en zeker de laatste keer.

Gewenste Oplossing:

Ik will gewoon mijn geld terug.
Ze hebben niets verstuurd en kunnen het best annuleren.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winparts over deze klacht.

Bericht van Winparts

1 maand geleden - Beste meneer Tholen, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat uw order is vertraagd door de verhuizing van ons magazijn en dat we uw order nog niet hebben kunnen annuleren. Ik heb uw order helaas niet kunnen vinden, maar het is goed mogelijk dat deze in het verzendproces terecht is gekomen. Mijn collega's mogen zo'n order dan niet meer annuleren. Er zijn echter wel andere oplossingen. We kijken graag even met u mee. Stuurt u daarvoor een e-mail naar [email protected], onder vermelding van uw ordernummer. We geven u dan graag adequaat advies. Met vriendelijke groet, Anita

Reactie van de melder van de klacht Hubertxxl

1 maand geleden - Uiteindelijk was het toch mogelijk te annuleren en het geld terug te storten.

Reactie van de melder van de klacht Hubertxxl

1 maand geleden - Bedankt dat het toch nog mogelijk was.

Bericht van Winparts

1 maand geleden - Fijn dat u even laat weten dat het toch is gelukt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anita

Reactie van de melder van de klacht Hubertxxl

1 maand geleden - Uiteindelijk geld terug ontvangen. Mag gesloten worden

Alle klachten die gemeld zijn door Hubertxxl