Klacht: Automatjes

Rickiii op 13 juni 2017 over Winparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Automatjes besteld. Werden dag na dag niet geleverd. Gebeld en er kon niet worden aangegeven waardoor dit nu fout ging en PostNL vermeldde via de Track&Trace code dat er niet geleverd kon worden.

Na meerdere malen bellen door mijzelf en 2 weken verder te zijn kreeg ik te horen dat PostNL het pakket heeft teruggestuurd wegens een mogelijk kapotte verpakking.
Dan mag er zeker na 2 weken en het continue zelf contact opnemen een compensatie tegenover staan.
Ik kreeg te horen dat het zeker zo was, een fles autoshampoo… die ik als detailer van auto’s zeker niet als kado ergens graag bij krijg.

Hoe moeilijk is het om iemand up-to-date te houden en als het mis gaat gewoon een mooie korting te geven.
Inkoopprijs voor de shampoo zal rond de 2 a 3 euro liggen.
Word je maar mooi mee afgescheept.

Hier bestel ik NOOIT meer.

UPDPATE:
Na binnen een minuur reactie te hebben gehad om mijn ordernummer door te sturen kreeg ik nog een optie om 10% korting te mogen ontvangen op mijn volgende bestelling.
Dat betekent dus dat ik WEER geld moet geven aan Winparts wil ik mijn “compensatie” ontvangen.
Ook hiermee ga ik niet akkoord.

Ik heb aangeboden een flacon 5L motorolie te willen waar ik beduidend wél iets aan heb.
Dit kon ook helaas niet waardoor ik heb aangegeven de materialen niet meer te willen ontvangen en het pakket bij “ontvangst” te weigeren.

Winparts (wat ik van meerdere vrienden en auto fanaten hoor) rotzaak!

Gewenste Oplossing:

Ik heb gevraagd om 5 liter motorolie, dat kon niet alleen een 10% korting op een volgende bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winparts over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door