Klacht: windows app

op 04 augustus 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

ABNAMRO heeft besloten dat de app voor mobiel bankieren op het windows platform zal stoppen op 1 oktober.
Deze app werkt prima maar volgens deze bank moet de app weg omdat er geen nieuwe functies in kunnen. Dit is ten eerste volkomen onzin maar ten tweede hoeft dat ook niet! Gebruikers zijn er tevreden over.
Nu worden duizenden gebruikers gedupeerd maar daar zit de bank niet mee. Koop gewoon een nieuwe telefoon met android (bijzonder onveilig) of IOS (Apple telefoons gemaakt door kinderarbeid).
Bijzonder arrogant van een bank die door de bevolking gered is van de ondergang.

Als de app blijft

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 04 augustus 2017 om 14:34 geantwoord

Goedemiddag Vanaanholt,

Goed dat je een bericht stuurt. Ik kan me voorstellen dat het nieuws je in eerste instantie flink tegenvalt als je een Windows Phone hebt. De Mobiel Bankieren Appt werkt vanaf 1 oktober inderdaad niet meer op een Windows Phone. Ik geef je graag wat meer uitleg waarom we tot deze keuze gekomen zijn.

We verbeteren onze app voortdurend, juist op basis van feedback van onze klanten. We bieden steeds meer mogelijkheden aan via de app, om het gebruikersgemak nog meer te verbeteren. We brengen dus continu nieuwe updates uit. In de nieuwste versies van de app houden we rekening met nieuwe technische mogelijkheden van iOS en Android. Deze mogelijkheden kunnen we u helaas niet bieden voor Windows Phone. Daarom hebben wij besloten om de verouderde app voor de Windows Phone te stoppen.

Je kunt je bankzaken nog steeds blijven doen via Internet Bankieren. Ook via je smartphone! Goed nieuws, tegenwoordig kun je op je smartphone meer doen via Internet Bankieren dan via de app op de Windows Phone! Je kunt via je mobiel inloggen met je vijf cijferige code of je e.dentifier. Meer daarover lees je hier: http://abn.com/2rATeXv. Ik snap dat het even wennen is, maar als je het eenmaal op die manier doet zie je vanzelf welke mogelijkheden er allemaal voor je zijn! Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je ons altijd Whatsapp via 06-13660024.

Layla
ABN AMRO Webcare

Heeft op 04 augustus 2017 om 22:37 geantwoord

Alle toevoegingen op ios en android zouden ook kunnen met windows 10 mobiel! Dus klopt de info van abnamro niet. Maar zoals de app nu is op windows biedt hij al voldoende funties!!! Dat wordt door vele mensen al aangeven. Dit is gewoon een ordinaire bezuinigingsmaatregel over de rug van duizenden klanten. Aners niets.

Alle klachten die gemeld zijn door vanaanholt