Klacht: Wincode invoeren.

op 06 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

als ik dit doe dan krijg ik te lezen , dat de win code onjuist is.

Niet mogelijk hoe je het doet , ik had er twee., verschillende email adressen geprobeerd. Niet gelukt. Staat onjuiste win code. en er gebeurd verder niets.

Gewenste Oplossing:

Als het werkt zoals de bedoeling is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat u deze foutmelding krijg. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Er zijn twee mogelijke oorzaken:

- er staat 1 of meerdere cijfer(s)/letter(s) die op elkaar lijken in de code. Denk hierbij aan de 8 en de B of de S en de 5.
- de aanmelding is wel goed bij ons binnengekomen, maar door een onbekende fout krijgt u de melding dat de code onjuist is.

Graag kijk ik dit voor u na in het systeem. Zou u de wincode(s) kunnen geven? Als u dit niet via Klacht.nl wilt doen, kan dit gemaild worden naar klantenservice@dirk.nl met in het onderwerp balk het ticketnummer SD M1707 2319 vermeld.

Alle klachten die gemeld zijn door korpo095@planet.nl