Klacht: WINCODE

op 16 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik de codes invoer en op draai het rad druk gebeurt er niets.

Gewenste Oplossing:

Als ik het spel kan spelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juli 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Leuk dat u heeft deelgenomen aan het Prijzenfestijn van 75 jaar Dirk.

Op het moment dat ons systeem kijkt of een prijs is gevallen op de door u ingevulde wincode, zou u een animatie moeten zijen. Als u mij laat weten wat uw wincode is, kan ik voor u nakijken of u in de prijzen bent gevallen.

Ik wens u een fijne en zonnige dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Dirk
Afdeling klantenservice

Heeft op 18 juli 2017 om 14:53 geantwoord

Waar kan ik mijn codes invoeren of aan jullie zenden?
Hierbij mijn codes
DJ7M2N47
DJBK6826
M95RTN9G
ST8F36N4
GZD3G42Y
5N9NBH69
GDB4J555
67THJNY3

Alle klachten die gemeld zijn door Bacchus02