Klacht: Een soap van 2 maanden om je geld terug te krijgen

Jeffers op 28 mei 2019 over Wilpe.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1819 maart 2019 heb ik een product bij hen besteld, ik heb op 20 maart 2019 via multifactor betaald. (35,90 euro).

Het product beviel mij niet en heb hen gebeld hoe ik het product kon terugsturen.
Maar dat ging niet zo gemakkelijk, het duurde zeker nog een hele tijd voordat ik daar antwoord over kreeg.
Op woensdagochtend heb ik Wilpe (27 maart) voor het eerst gebeld, geen probleem U krijgt een mail van ons hoe U dat moet doen, klopt hè Miranda.

S’avonds om 22.47 uur heb ik een mail naar hun gestuurd van luister ik zou een mail krijgen hoe ik het product terug kan sturen maar niet gekregen.
Maar werd niet op gereageerd, op zaterdag 30 maart heb ik weer een mail gestuurd want ik had vrijdag de 29 ste ook al gebeld, HOE kan ik het product terugsturen, zijn jullie erop uit dat de 2 weken voorbij zijn? zodat ik het niet meer terug kan sturen, nee mevrouw ZO zijn WIJ niet.

In je mail je telefoonnr. vermelden, bandje inspreken, je wordt nooit teruggebeld.

Uiteindelijk kreeg ik de langverwachte mail met retour adres zo gezegd zo gedaan.(dit na16 april)

Ik ging er van goede trouw uit dat het bedrag binnen 2 weken werd terug geboekt op mijn rekening, JA daaaag mis, bellen en mailen niets hielp.

Uiteindelijk met een beetje druk uitoefenen dat ik kassa, consuwijzer enz. zou inschakelen kreeg ik weer contact met Wilpe.

Het kost tijd en veeeel moeite voor je eigen geld.
Dan werd er gezegd op vrijdag 10 mei 2019 het geld is overgemaakt en binnen enkele werkdagen heeft U het op uw reknr.( weet je nog Miranda )

Op 16 mei kreeg ik een heel ander verhaal van Wil, dit alles nu via mail, Ik heb Wilpe terecht gewezen op hun verplichtingen, product retour binnen 2 weken bedrag op mijn rekening. Simpel toch, dus niet!!!!

Op 16 mei mailen en bellen zonder nummerherkening en ja hoor ik kreeg een manlijker collega van hun, hij vertelde mij dat Miranda vanmiddag terugkomst op kantoor en dan neemt zij contact op maar via mail kreeg ik bijna op hetzelfde moment te horen dat Miranda ziek is. Tja wat moet je dan!

Gelijkertijd kreeg ik een mail terug dat Wil niet begreep van de “bedreigingen “ die ik gemaakt zou hebben, ik heb haar verwezen naar de vorige mails en de verplichtingen die zij hebben. zij antwoordde dat zij ermee bezig waren en dat ze wachten op een mail van het bedrijf van het product.

Ik heb zelf het bedrijf maar gebeld en de situatie uitgelegd en zij waren WEL bereid om extra moeite te doen om het uit te zoeken.

Ik heb naar Wilpe gemaild jullie moeten niet afwachten en af en toe een mailtje sturen MAAR
bellen dan bereik je wat meer.
Dit allemaal nog steeds op 16 mei 2019.

Maar ik kreeg een creditfactuur waarin stond er is een credit verwerkt en u zal het bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening krijgen.( ik heb creditfactuurnummer)
Hè hè eindelijk van dit VERSCHRIKKELIJKE bedrijf af, te VROEG ‘ gejuicht’.

Maar dat wist ik nog niet, vandaag 28 mei 2019, ik denk ga toch maar eens weer een poging wagen, fout natuurlijk nummerherkenning stom dan nemen zij niet op, spreek bandje in de gebruikelijke info geven maar uit ervaring weet ik dat zij niet terugbellen( 15 min aan de lijn)
Nummerherkenning uit en ja hoor binnen enkele minuten wordt er opgenomen, vertel het verhaal in het kort en nu eis ik mijn geld MAAR nu
Ik had achteraf betaald en nu moest ik maar contact opnemen met dat bedrijf, ik zeg dat kan niet wordt doorverwezen naar jullie.

Wilpe heeft het gewoon niet doorgegeven aan achteraf betaal servicebedrijf.

Ik ja hoor daar gaan we weer IK MOET HET VERGETEN WERK weer opknappen, terwijl ieder acheraf betaalbedrijf je automatisch terug verwijst naar de WEBSHOP en volgens mij is Wilpe.com dat.

Maar goed gebeld uitgelegd en het enige wat WILPE.COM. terugmaild is een copy van het bedrijf maar die info wist ik dus al.

Nu is het afwachten, dit is mijn ENGE soap met WILPE.com

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een excuusbrief krijg, geen MAIL of TELEFOONTJE maar echt een brief via de post.

Ik raad de directie van Wilpe.com aan voor goed geschoold personeel

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wilpe.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wilpe.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door