Klacht: willibrord hotel BAH smerig vies

op 27 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

DOE het niet !!!!!!!! doe het niet !!!! wij zijn hier weggegaan omdat het er smerig was en wij werden zo weg gestuurd.van zet jullie klachten maar op zoover reviews want dat maakt toch niet uit! nou dat wil ik nog wel eens zien! foto die volgen wat voor badkamer wij hadden Schande vol met vieze schimmel en een toiletbril die bruin van de troep was echt walgelijk!!ik zal eens kijken of het niet werkt.zelf de eigenaar van de Dunne hotels reageert niet Prima!!! De eetzaal met de Tafels daar zaten kringen op van 2 jaar geleden en de heren toilet naast de hotelhut i.p.v. van kamer die spoelde al maanden niet meer door gadtverdamme echt te smerig voor woorden ik ga nog uitzoeken of er ook een duits faceboek of wat dan ook bestaat want zo ga je niet met je klanten om!!! Maakt ons toch niet uit want wij zitten van de zomer toch wel vol ……….dat wil ik nog wel eens zien!

ik wil mijn geld terug!!!en jullie moeten zo'n hotel niet in jullie assortiment hebben zitten want jullie naam kaartje hangt daar ook aan.ga daar gewoon eens zelf boeken en leest de zoover reviews eens een keer want het is daar echt gewoon slecht en vies bah.
ik zoek ook nog contact met de media want ik laat mij niet belazeren door de Dunne hotels Willibrord Oplichters!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 654321r