Klacht: Willen account niet verwijderen

bmartijn op 18 oktober 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Er is alleen een oudemail adres in gebruik . Wil je de email wijzigen in je nieuwe emailadres dan word de bevestigingslink naar je oude email ( die dus niet meer in gebruik is ) gestuurd en zo kun je het niet bevestigen en kun je dus je email niet veranderen. Een fout in het systeem van marktplaats.

Goed dan neem je contact op moet je allerlei gegevens opgeven zoals laatst geplaatste advertentie en email van een andere gebruiker waar je contact mee hebt gehad , je IP adres je postcode etc etc. om vervolgens . Ik kan de account al jaren niet gebruiken om die reden want die emailadres is al jaren verwijderd en niet in gebruik.

Goed ik heb in de afgelopen jaren meerdere verzoeken gedaan mijn account te verwijderen. Uiteraard zie je nergens op de website een knop waarmee je je eigen account kunt verwijderen. Maar dat weigeren ze. Ze willen dat alleen doen als je een bevestigings link bevestigd; raad eens waar?!! juist op het email adres dat niet meer in gebruik is.

DIT DOEN ZE ZODAT ZE COOKIES UIT KUNNEN BLIJVEN LEZEN VAN ACCOUNTS DIE NIET GEBRUIKT WORDEN, MAAR ONDERTUSSEN LEZEN ZE WEL JE COMPUTER GEBRUIK UIT EN VERKOPEN DIE DOOR.

Nu heb ik geeist via de mail dat ze mijn account verwijderen maar ze doen het niet. IK vind het schandelijk

1 dat je zelf je account niet kan verwijderen
2 dat ze weigeren een account te verwijderen
3 dat ze de fout in hum systeem niet willen onderkennen. en ik bevestigingslinks voor het wijzigen van email naar oude email adressen sturen. zodat je hewt niet kan wijzigen. je dus een nieuw account neemt en er nog meer cookies uitgelezen kunnen worden en verdient kan worden op gegevens van mij als individu.
4 dat ze hier al jaren mee weg komen.

als mijn account verwijdert is!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door