Klacht: willekeurige plaatsing in gezinshuis

op 14 mei 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

In september 2015, nu bijna negen maanden geleden, heeft de William Schikken Groep een jongetje met het Asperger Syndroom geplaatst in een
voor hem zeer vijandige omgeving omdat daar toevallig een plek vrij was. Gedurende al deze tijd is dit kind systematisch psychisch én lichamelijk verwaarloosd, waarvan talloze voorbeelden.
Eindelijk, na voortdurende en onophoudelijke druk onzerzijds (mensen die
met het jongetje begaan zijn) is er na al die maanden sprake van een eventuele overplaatsing naar een voor hem geschikt en liefdevol thuis.
Ondanks het feit dat de toekomst voor dit jongetje er hopelijk zonniger gaat uitzien, wil ik de afgelopen negen maanden waarin hij onnodig onherstelbare schade heeft opgelopen, niet onvermeld laten.

Wanneer er een einde komt aan de huidige, onhoudbare situatie van dit kind en wanneer de WSG erkent een zeer ernstige fout te hebben gemaakt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Kaan, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 14 mei 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:33 geantwoord

Geachte mevrouw Ten Have, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 14 mei 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door kaan1960