Klacht: Wil de eindafrekening jaar niet op maken en aan passen op het nieuwe verbruik aanpassen

op 18 mei 2020 over Innova Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

05-02-2020 heb ik zonnepanelen en aangemeld bij innova op bij Amal Barkia .hebben computer storingen gehad?..ik heb het heelde jaar gewoon het volledige bedrag door betaald nu wil ik de eind afrekening en die krijg ik niet.Ik heb wel een nieuw maand bedrag gekregen dat veel gehoog is contract moet gewoon door lopen maar tarieven moeten op nieuw uit gerekend worden.maand over zichten zijn er niet of niet volledig of moet bellen voor over zichten
KLAND NUMMER 2080647
MET VRIENDELIJKE GROETEN AAJ

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon de eind afrekening krijg en dat ik terug betaald krijg

Maand overzichte goed zijn en elke maand

En dat ik per maand een redelijke tarief moet betalen nu ik 30 zonnepanelen van 330 Wp op het dak heb liggen of ik het zelf kan aanpassen .niet net als nu dat ik dat niet kan.
Ik dacht dat ik altijd redelijk was geweest om al niets terug te vragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Innova Energie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Innova Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad van Roessel